شما میتوانید بعد از خرید تا هفت روز کالا را با شرایط عودت کالای سایت عودت دهید.


قوانین عودت کالا:

1. کالای تحویل گرفته شده دارای مشکل فنی باشد و به درستی کار نکند.

. قبل از پایان هفت روز؛ به ما اطلاع دهید.

. محصول دارای نقص فنی باید کارتن اصلی محصول بدون پارگی و یا نوشته و علامت خوردگی به مجموعه عودت داده شود.

.  هرگونه اشکال‏‏ های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه  کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود،  شامل گارانتی عودت نمی‏‏ شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی  مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول،  نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه  راهنمای کالا) شامل گارانتی عودت کالا نمیگردد.

2. کالا در هنگام تحویل دچار شکستگی و یا نقص ظاهری باشد.

در  هنگام تحویل گرفتن کالا دقت فرمایید و اگر آسیبی به محصول رسیده بود,  محصول را با کارتن اصلی که پاره یا علامت گذاری شده نباشد؛ به مامور تحویل  کالا عودت دهید. 

دقت کنید که پس از تحویل گرفتن محصول توسط شما و بازگشت مامور تحویل؛ کالا شامل گارانتی عودت نمیگردد.

3. اگر از خرید خود منصرف شدید:

اگر  بعد از پرداخت وجه و قبل از ارسال محصول از خرید خود منصرف شدید و موضوع  را به صورت درخواست در واتس آپ شرکت به مجموعه منتقل کردید؛ شامل گارانتی  عودت کالا و بازگشت وجه میشوید.

این موضوع برای کالاهایی که خروچ از انبار خورده اند؛ صدق نمی‌کند.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ما جداً، خودداری کنید.

–  برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته بندی شود و  لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند جعبه، ساک دستی، دفترچه راهنما، کارت  گارانتی، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

–  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی  کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین  خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ  جداگانه ای بنویسید.)